" Wahai Allah, rahmati dan kurniakanlah kesejahteraan ke atas Muhammad Rasullah..Dan selawat yang dapat melapangkan rezeki kami..Dan menjadikan baiknya akhlak kami..Dan curahkanlah kesejahteraan atas keluarga dan para sahabatnya "

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday 20 March 2013

Perempuan psycho kacau laki aku

Mood i arini sedih..sedih bangat..sape yg suke hati b'gumbira bila ada pmpuan lain msg laki die kn..huh,menyampah tahap dewa ke-14 betul la..mencik!!
Alkisahnye bermula begini..di satu mlm yg suram2 gitu..ada la 1 miskol kat hs laki i ni..yg en somi ni pulak mengedik nk tau sape (tp x la mengedik sgt pun, of kos la die nk tau kot2 kwn tukar no phone ke, org ajak main futsal ke,sedara mara ke kan)

Ni msg dorg (ni en somi yg suh baca , motipnye - x nk i syakwasangka atau berlaku jujur tp bikin gua panas tahap mentari terbit pg nih - sah2 la membara, die pun tau yg bini die ni mempunyai sifat jeles yg x mampu nk dibendung lg, jd TLG LA JGN REP)- sengaja mengundang muka i yg style muncung tikus mondok la nih..

En somi : Sape ni?
Ntah sape : Saya suka sama kamu..(Hamboi2,sng2 je nk suke laki org)
En somi : Sape ni? (Ngada2 gak nk tau sape ye..ni bikin darah menyirap ni) 
Ntah sape : Cinta kita bersatu.Iloveyou..(tengkorak kau la nk b'ilebiu2 ngn laki aku..meh,jumpa aku dulu)
En somi : Sape ni, mane dapat no ni? (Sibuk je,nk gak tau tuh)
Ntah sape: Kenapa nak tau sape sy?dh suke saya ye..(Psycho perempuan giler ni)
En somi : X kenal ko pun,kenapa nk suke ko plak?soalan aku,ko x jawab lg.. (eh, xpyh la nk tau sgt..lantak je la..sibuk sgt nk tau tu knp)
Ntah sape : Saya mina..(lantak kau la nama ko mina ke,muna ke,senah ke..aku dulik ape)
En somi : X kenal sape mina..sori,slh no..(kn sng klu msg je JGN KACAU AKU pull stop)
Ntah sape : Kau org bugis ke?
En somi : Kau org sabah ke?
Ntah sape : Kau dh ada bini kn..Imissyou..(sah giler p'puan ni..sesuka hati makbapak die je nk rindu2 laki org..laki aku pulak tu)
Ntah sape : Kau ada anak perempuan kn..(ko siasat laki aku ke p'puan oi)
En somi : sape ni,mane tau sume ni?
Ntah sape : Td kau makn ayam,aku mkan aym..kita sama2 mkn ayam..(wajib hntr tanjng rambutan ni,smpai ayam pun ko kaitkan)
En somi : Ko ni ******** ke?
Terus x reply........ha,kantoi ker??

I tnye en somi tghari td mkn apa, die ckp mmg la die mkn ayam pun..tp x perasan plak ade pmpuan yg lain mcm sket kat area situ..die mkn pun sume ngn geng lelaki jer..ade pmpuan pun mmg kawan2 ofis jer..
En somi ckp die tau sape kot yg msg tuh..die cume nk investigate jer betul ke x sbb ramai yg ckp ada minah sorg ni admire laki i..(x pyh la abg oi nk jd FBI atau CSI sgt,nk siasat tu,nk siasat ni..pedulik je la klu betul pun..ni yg buat hati mendidih smpai nk msk ni)..Bile sy bebel2, die gelak2 jer n ckp 'Trust me'..

Mlm td pmpuan psycho ada msg lg..en somi x reply pun,mlas nk lyan katenye..kn senang klu dr kelmarin jgn msg terus..buat m'bazir kredit jer..biarla je la awak x tau pun dr mane die dpt no n mcmane die tau psl awak..Sy betul2 hangin tau x,bengkak hati n jantung..

X pela bang..sy nk relax2 jer..penat sakit hati ni..awk dh beso pnjg,dh b'janggut,dh jd bapak org pun..dh boleh pk..pandai2 la bawak diri ye..

p/s : psl msg yg sengal2 ubi ni pun sy boleh nk merajuk ngn en somi..haha,kelakar pulak..mmg dh kritikal tahap jeles nih..;p..




No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog sy ;))